torsdag 7. april 2016

10 ting jeg har gjort i dag

seilskap
Jeg er klar for se(i)lskap i båten!

I dag dro jeg fra jobb litt tidlig; grunnen var at jeg hadde en date med min elskede. Og ikke en hvilken som helst date heller, vi hadde nemlig vår første Ikeadate på lang, lang tid. Vi skulle kjøpe inn ting og tang til byssa i seilbåten, og det var så koselig å gå rundt og kjenne på at nå er det ikke lenge til vi kan sette seil og dra på vår første seilferie i egen båt. 

Men, tilbake til poenget; i tillegg til denne Ikearunden, har jeg også gjort følgende 10 ting i dag: 

- laget skikkelig digg middag
- ryddet i teskuffen og - skapet. Mye gammel te måtte gå. Men jammen ble det lufting og fint!
- planlagt ukesmenyen for neste uke
- vært på Clas Ohlson; en forlengelse av Ikeadaten. Måtte jo finne på noe fint for ham også
- kjøpt vannekanne til hagen. Nå blir naboen glad, når hun skal vanne blomstene mine i sommer
- lagt til nye lydbøker til iPhonen
- smugkikket litt på Speed, som mannen driver og ser på
- lagd nistepakker
- lagd pannekakerøre til i morgen (er ikke helt sikker på at barna kommer til å elske sushi sånn med ett)
- sjekket ut sommersalget hos en hotellkjede. Som viste seg å ikke være noe særlig billig likevel - blæh

Ingen kommentarer: