fredag 15. april 2016

10 ting man trenger for en sommer på Cape Cod

Julia Roberts in Sleeping with the Enemy

Inspirert av innlegget om et sommerhus på stranda, måtte jeg naturligvis lage en kollasj over hvordan antrekk og tilbehør skal se ut en slik sommer. Her er 10 ting man trenger for en sommer i strandhuset på Cape Cod (eller the Hamptons, eller Solastranden for den saks skyld) - Laura Burney-style:
  1. En Adirondackstol selvfølgelig, og lykter med innslag av hampetau til terrassen
  2. Yves Rochers Naturelle - en av mine yndlingsparfymer nå i vår
  3. Birkenstocksandaler
  4. Store vaser med hvite blomster: roser, peoner, orkideer, liljer, ranunkler og tulipaner
  5. En myk chinos, som kan brettes opp på leggene, slik at man kan vasse i strandkanten
  6. En lyseblå skjorte i bomull eller lin; gjerne litt stor, slik at den flagrer i vinden
  7. Gifteringen i gull. Jeg skal dog ikke kaste min i do, for jeg har verdens snilleste mann
  8. En stor og god stråhatt som beskytter mot sola. Gjerne over brusende Julia Roberts-hår
  9. Essies tea and crumpets er fin og nøytral på neglene, samtidig som at perlemoren pynter opp
  10. Og hvis man trenger en strandpause, kan man sette seg i stolen og drikke hyllebærsaft fra IKEA
O du vakre, vakre kvinne!

Ingen kommentarer: