lørdag 2. april 2016

10 ting som er fint en lørdagsmorgen når det høljregner


Altså, misforstå meg rett. Ettermiddagen i går, med sol og en lang og fin økt i hagen (mer om hagen senere) var helt fantastisk! Men akkurat nå passer det meg helt perfekt at det regner. De siste dagene har veistøv stadig blitt virvlet opp, terrassen er ruskete etter snøsmeltingen og verden trenger rett og slett en liten helgevask. Mens dette pågår, sitter jeg tørt og varmt inne, og koser meg med følgende 10 ting:

¤ en diger kopp ceylonte på senga
¤ Pesten av Albert Camus
¤ å trekke pusten foran et åpent vindu, mens man hører regnet tromme på taket
¤ barn som lager seg frokostpannekaker på egenhånd
¤ Frokostblanding på NRK Jazz
¤ å lese oppdateringer i yndlingsbloggene mine
¤ rosa roser i vasen
¤ planlegging av dagens aktiviteter (hente pakker på posten, lese, skifte på sengene)
¤ planlegging av hva man skal lage seg til frokost
¤ leser Lantliv trägård mens man inntar frokosten. Det ble pannekaker på meg også. Og grønn te

Ingen kommentarer: