onsdag 6. april 2016

statusoppdatering: 10 litteraturmål for 2016


Et par dager etter kvartalsskiftet, må innrømme at jeg hadde glemt det. Men nå i kveld hørte jeg ferdig Kristin Lavransdatter, og kan med det også si meg ferdig med siste punkt på lista. Det betyr at oppdateringen er rykende fersk, om ikke annet! Her er status på årets litteraturmål:

¤ Lese Thure Erik Lunds Grøftetildragelsesmysteriet - ikke ennå
¤ Lese fem forfattere jeg ikke har lest noe av - check
¤ Lese flere bøker fra hjemmebiblioteket enn jeg kjøper - går etter planen
¤ Ha lesesirkel med Maren - check
¤ Lese mer på sengen - går etter planen
¤ Kjøpe en bok og begynne å lese den med en gang - ikke ennå
¤ Lese en bok fra hver av leselistene mine - check
¤ Lese mer ute - går etter planen
¤ Lese fem bøker som en nyere enn 10 år - går etter planen
¤ Lese en trilogi - check

Ingen kommentarer: