fredag 27. mai 2016

10 linjer om min uke

Morgenkaffe. Det skrives i ett ord, Bjørg!

Denne uken hadde jeg som overordnet mål å prioritere det som allerede var plottet inn i kalenderen, og ikke så veldig mye mer. Jeg hadde mål om å sove mer, få mer frisk luft, drikke mer vann og hvile når jeg kunne. Det har gått sånn passe. Jeg kom ikke helt i mål med noen av punktene, men energinivået i dag er i alle fall bedre enn det var på mandag. Og i tillegg til ukesmålene, har jeg jo rukket å gjøre en del fine ting. Se bare her:
  • Jeg har hatt syriner i vaser både hjemme og på kontoret hele uken
  • Tirsdag tok jeg meg en tur ut i lunsjen, og det er ca det lureste jeg noen gang har gjort
  • Om ettermiddagen hadde jeg besøk av en kollega, og vi bakte 66 boller til en jobbsamling
  • Nevnte jobbsamling ble tidenes suksess, og selv om jeg var sliten etterpå, var det veldig gøy!
  • Nest siste episode av 11.22.63. Og te og fudge til. På en onsdag ... Guilty pleasure
  • I går tok vi en spontantur ut på fjorden med båten, og overnattet der til i dag. Miniferie FTW!
  • Gjemmekontor i dag. Og Life admin. Deilig å få unna litt ting
  • Kaffe på trappa før jobb i går
  • Fjordbad og 18 grader i vannet
  • Mai og syrinblomstring og rabarbra er knyttet til noveller av Kjell Askildsen. Derfor: 
Rabarbrasaft fra Ringi og Vennskapets pris. I solskinn. I hagen. I 10 minutter før jeg måtte jobbe

1 kommentar:

KoseligKoselig sa...

18 grader i sjøen! wow, da nærmer det seg temp jeg også hæler.
Syriner hele uka er herlig, samme her! Det er årstidens luksus for meg :) og jeg har et sted på min vei til jobben hvor det er så tett med syrinbusker at det dufter langt av lei. Det er et fint sted å passere med sykkelen hver ettermiddag (lukter mest da).

Ha en fortsatt fin helg :)