fredag 20. mai 2016

10 ønsker for fredagen

Denne listen begynte jeg egentlig å skrive allerede på onsdag; altså første dag etter langhelg. Litt tamt å være såpass klar for helg uten å ha jobbet noe særlig først, men jeg kjenner at jeg er ganske klar for litt roligere dager på land også, og ikke bare når vi er i båten. Helgen inneholder noen fotballkamper, noe husarbeid og sikkert flere ting etterhvert, men enn så lenge tar jeg en dag av gangen. For nå er det fredag, og om ikke så altfor lenge kan jeg gå fra jobb med (relativt) god samvittighet. Her er 10 ønsker for ettermiddagen og kvelden:

¤ en rusletur i Oslo etter jobb
¤ lese bok på kafé
¤ innkjøp av rabarbradrikk
¤ en lang kveld på sofaen med tekopp og Jane Eyre
¤ karbad med badesalt
¤ masse levende lys i stedet for lamper
¤ syriner i vasen
¤ og Essies lilacism på neglene
¤ Jazzklubben i NRK P2 på radioen
¤ chilinougat fra Heimdal hvis det er mulig å få tak i

Rolighet

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor blir det av 100 ting å gjøre #9? ;)

Anaruh sa...

Nr 9 på sommerlista eller på 100 ting å gjøre før jeg dør?

Alina sa...

Du inspirerer kjære deg :)Koselig koselig blogg!

Anonym sa...

100 ting å gjøre #9 vår/sommer 2016 :)

Anaruh sa...

Alina: tusen takk!

Anonym: åja, sånn ja. Det ligger link til sommer lista øverst til høyre, men nå har jeg lagt til link sammen med de andre 100-listen også :)