fredag 27. mai 2016

10 ting å gjøre i dag

I motsetning til forrige liste, er dette ting jeg faktisk må få gjort, selv om ikke alt er like morsomt og energigivende. Så i tillegg til å ha hjemmekontor/gjemmekontor, så har jeg planer om å få gjort følgende 10 ting før jeg tar kveld
  1. si opp medlemskapet i Elixia
  2. si opp medlemsskapene i bokklubben
  3. kjøpe bursdagsgaver
  4. ukeshandle - check
  5. kjøpe hortensia og ynde - check
  6. bestille en frisørtime til datter - check
  7. bestille en legetime til sønn - check
  8. vaske treningstøy - check
  9. legge på rent sengetøy på alle sengene - check
  10. klippe gresset - check

2 kommentarer:

Silje sa...

Du får jammen gjort mye, både av må-ting og små hygge-ting. Blir stadig inspirert! Lurer veldig på hvordan du har det i hagen, og kunne ønske meg flere bilder derfra! :-) Håper du har hatt en god helg, og god uke!

Anaruh sa...

Hei Silje!
Så klart jeg kan ta flere hagebilder! Tipper at finværet som er meldt denne uka vil gjøre det mulig å få tatt nok til å lage et eget innlegg :) Takk for listeforslag!