mandag 9. mai 2016

10 ting å gjøre i uke 19

Starter uken med litt zen fra helgen som var - blåbærlyng i kveldssol. I tillegg var det fuglesang

I dag skulle jeg egentlig ha vært på en konferanse, men etter at jeg ikke har hatt en skikkelig jobbuke siden april en gang, må jeg bare prioritere de vanlig oppgavene jeg har. Egentlig gleder jeg meg litt til å trekke te, høre litt musikk og bare forsvinne inn i The Zone. I tillegg er det ok å frigi litt tid på ettermiddagene også; det er som vanlig en del ting som skal ordnes også etter ordinær arbeidstid. Her er 10 ting på min to-do-list for denne uken:

¤ kjøpe en, og pakke inn to bursdagsgaver - check
¤ følge barn på fotballtrening og kamp - check
¤ dra på dugnad
¤ jobbe så mye som mulig i hagen
¤ hente bøker på biblioteket - check
¤ hente (minst) en pakke på posten - check
¤ sende ute påmeldingsinformasjon til et arrangement jeg er prosjektleder for - check
¤ skrive handleliste og handle
¤ sjekke hvor man kjøper klisterbokstaver til båtnavn (og evt bestille) - sjekket. Må ta mål før bestilling
¤ kjøpe sitteputer til å ha ute i båten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå er jeg spent! Vil du røpe hva båten heter?
Ønsker deg en god uke i finværet! :-)
E

Anaruh sa...

Hei E
nei, jeg tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det. Så vidt vi har klart å finne ut, er vår båt den eneste med akkurat dette navnet, så for å holde litt på dette med anonymitet (selv om jeg er klar over at hvis man vil, så finner man ut det meste hvis en har en indre Frøken Detektiv i seg. Jeg elsker å prøve å finne ut av sånt!).

Men jeg kan si at det stod mellom det vi valgte (mannens forslag) og Stormfugl, som var mitt og barnas forslag. Kan jo forøvrig opplyse om at Stormfugl er dragen til Astrid i Dragerytterne :)

Ellers kom en venninne med det knallgode forslaget "The Mr Beaumont".
Google det hvis du ikke skjønte :D

Ha en deilig uke du også!