mandag 23. mai 2016

10 ting å gjøre i uke 21

znork /1/
Hei!
Jeg beklager dårlig oppdatering av bloggen, jeg har bare veldig lite tid og overskudd akkurat nå. Det går litt i ett med hjem, familie, dugnader, jobb og alt det andre. Kalenderen for uke 21 er ganske så full, både på hverdagene og til helgen. Derfor har jeg bestemt meg for ikke å prøve å presse inn flere gjøremål utover det som er helt nødvendig, og heller fokusere på ting som kan bidra til mer energi og glede. I uke 21 skal jeg derfor:

# legge meg før klokka 23 hver dag
# gå minst to turer på minst en halvtime hver
# drikke mer vann (stikker og henter et glass nå - straks tilbake)
# huske å ta pause fra kontorjobben; tøye og strekke
# lese ut Brideshead revisited
# spise 5 frukt og grønsaker om dagen
# bytte ut film- og tv-tid med lesing
# tenke meg om to ganger før jeg kjefter på barna. Det hjelper ikke uansett...
# har det gøy sammen med kollegene mine
# ta et karbad. Hvis jeg føler for det, og det passer overens med #1 på lista

Ingen kommentarer: