mandag 30. mai 2016

10 ting å gjøre i uke 22

Hei mandagen, og hei uke 22! Denne uken har jeg passe mange planer, men heldigvis er alle lystbetonte. Jeg skal blant annet gjøre disse 10 tingene:

- jobbe som frivillig på "festival" - check
- dra på sommeravslutning for jenta vår - check
- rydde på terrassen - check
- plante en ny Austin-rose - check
- og plante ut løkvekstene jeg hadde inne i potte i vår - fail
- pusse sølvsmykker - fail
- skrive månedsmålsliste for juni - check
- lese ut Vårnatt av Tarjei Vesaas - check
- ta sikkerhetskopi av bildene på mobilen - fail
- koke rabarbrasuppe - check

Dessuten har jeg tenkt å være mest mulig ute; noe omtrent halvparten av punktene over legger opp til. Og hvis jeg får tid, skal jeg også få tatt meg et fjordbad sånn ca her:

Hva med et bad her, natt til lørdag?

2 kommentarer:

Silje sa...

Hei! Dette høres bra ut! Selv finner jeg ikke et godt system for å ta kopi av mobil- og andre bilder. Tips?

Anaruh sa...

Vi har rett og slett en ekstern harddisk som vi kopierer ting over til. På iPhonen har jeg satt opp til å sikkerthetskopiere til iCloud i tillegg. Det kan godt hende det finnes bedre måter, men dette funker ok for meg.