mandag 23. mai 2016

10 ting jeg gleder meg til

Hei igjen. Prøver å ta igjen det tapte (ref forrige post). Jeg prøver å få til å gjøre noe fornyuftig, men hodet er alle andre steder. For eksempel tenker det på alle de fine tingene jeg skal gjøre de neste timene, dagene og ukene:
  1. datenight med mannen
  2. innflytting i nye kontorlokaler
  3. besøk av mamma og pappa
  4. hotellovernatting (dvs, jeg gleder meg mest til frokosten)
  5. sommerferie
  6. til gjennomføring av et sosialt jobbevent
  7. sovne i mannens armkrok
  8. Danmarkstur
  9. barnas sommeravslutninger og forestillinger
  10. seilteambuilding med de fine kollegene mine
Og til slutt en liten stemningsrapport: høljregn ute, en syrinkvast fra hagen i et vannglass på kontorpulten min, jeg har grønn sitrus-te i koppen, og jeg hører på klassisk musikk som jeg synes passer til regnvær. Kan blant annet nevne Chopin og filmmusikk fra Den fabelaktige Amélie fra Montmatre. Tror jeg må se filmen igjen snart ...

Kontormotivasjon

3 kommentarer:

Ida sa...

Mye fint å se frem til! Håper du får en fin uke til tross for full kalender. :)

Anonym sa...

#heier på deg!
Wibecke - som nå får seg 2 hotellfrokoster på rad og som har hodet fullt av jobbting og en kalender som sliter med å gå opp!
- ha ei fin uke!

Anaruh sa...

Takk Ida og Wibecke!
Full kalender er egentlig ikke noe nytt; det er stort sett tilfellet hver uke. Den største forskjellen denne uken, er at til helgen er det fotballcup med tidlig oppstart, slik at jeg går glipp av mitt elskede helgemorgenrituale med tekopp og bok før en lang og lat frokost. Kanskje jeg bare skal legge meg supertidlig på fredag, og stå opp i 5-tiden lørdag morgen for å rekke det likevel?

Kos deg på hotell Wibecke! Håper kalenderen din går opp også