onsdag 11. mai 2016

10 ting jeg har lyst til å gjøre

Virgin mojitos og Derrick en fredagskveld i april

Aaaah - det er så deilig å kjenne at kroppen fungerer 100% igjen! Til tross for lange ettermiddager i hagen og litt for sene kvelder, (og dermed en følelse av for tidlige morgener), så har jeg overskudd og pepp. Deilig!

Og med overskuddet kommer selvfølgelig behovet for å gjøre ting. Her er 10 ting jeg har lyst til å gjøre de neste dagene og ukene:
  • bake Saftig rabarberkaka
  • se de nyeste episodene av Skam og 11.22.63
  • seile mer. Skjer heldigvis til helgen
  • sjekke ut hvor langt syrinblomstringen har kommet på mitt hemmelige tidlig-sted
  • kjøpe flere margeritter. Og pelargonier
  • lage virgin mojitos igjen. Såååå godt!
  • lese godt videre i Jane Eyre. Går litt for sakte, synes jeg
  • slumre i hengekøya
  • sy kostyme til gulljentas skoleforestilling
  • ta fotbad og gi meg selv pedikyr. Finværet fortjener lakkede negler
Men først skal jeg drikke litt mer eple- og rabarbrajus, og gå i et møte og reise kjerringa. Kapow!

Ingen kommentarer: