fredag 27. mai 2016

10 ting jeg har lyst til å gjøre

Lupiner fra juni i fjor

¤ Lese ut Tarjei Vesaas-boken jeg holder på med
¤ Sjekke hvor langt lupinene har kommet
¤ Gå en tur og plukke markblomster
¤ Bake sitronkjeks
¤ Oppdatere leselistene mine
¤ Legge på mer jord og gjødsel i bedene mine
¤ Dra på hagesenteret og kjøpe noen flere sommerblomster
¤ Bade i fjorden. I går holdt vannet 18 grader - ikke verst!
¤ Ligge i hengekøya
¤ Skrive månedsmålsliste for juni

Heldigvis er det fredag og mulighet til å få til i alle fall noen av punktene. Ellers er helgen fylt med fotballcup, en tur i Operaen, husarbeid (har hjemmekontor og vasker sengetøy som skal henges ut i sola etterpå), ukeshandling og  - ikke minst - en ny episode Skam!

Håper alle bloggens lesere har en fin fredag, og at dere henger med til tross for dårlig oppdatering i det siste. Skal se om jeg får tid til et oppsummeringsinnlegg fra uka som har gått. Om ingenting annet kan det være kjekt for meg selv å ha, slik at det ikke blir for store hull i "dagboka" mi.

Ingen kommentarer: