tirsdag 10. mai 2016

10 ting som er tirsdagsfint

Morellblomstringen er i full gang i hagen. Gleder meg til nok en kveld ute!
  1. at mannen fikk barna avgårde på skolen, mens jeg tok en veldig rolig morgen
  2. å besøke en allé av blomstrende japanske kirsebærtrær på vei til jobb
  3. planlegging av en teambuildingsaktivitet
  4. sommer og sol ute. Gleder meg til å jobbe i hagen i kveld
  5. barn som gleder seg til en ettermiddag i Tusenfryd sammen med besteforeldre
  6. kjærestetid med mannen - etter jobb skal vi ut og spise, før vi drar hjem og jobber ute
  7. den friske og fine brunfargen jeg har fått i ansiktet de siste dagene
  8. et møte som gikk veldig, veldig bra! Endelig løsnet en "propp" i mitt viktigste prosjekt!
  9. en lang og hyggelig telefonsamtale med kollega jeg ikke har sett siden april
  10. rett-i-koppen-suppe når magen skriker etter mat sånn i 14:30-tiden
Hva synes dere er tirsdagsfint, kjære lesere?

2 kommentarer:

Astrid sa...

Det var mye tirsdagsfint! Her har vi en tolvåring å feire, så bare det gjør det til en fin dag. Fint vær, blide gutter, vafler til frokost, middag på restaurant, og minstemann som endelig fikk av seg gipsen - to dager før tiden ved å krabbe den av. Fin tirsdag altså.

Anaruh sa...

indeed - en veldig fin tirsdag :)