mandag 6. juni 2016

10 fine ting

Chanel, Dior, perler og høye hæler gir det enkleste antrekk et snev av glamour
  • en lang sovemorgen. Kroppen er sliten etter mye jobbing og lite søvn
  • å ta på seg de mest avslappede plaggene i klesskapet, og likevel være chic
  • kokosyoghurt med nøtter og tørket frukt til lunsj
  • at nektarinsesongen har begynt
  • Vichy ideal body serum milk. Fikk en prøve på apoteket på lørdag, må kjøpes!
  • iste. Etter at vi er hjemme fra fotballtrening i kveld, skal jeg lage mer - yum!
  • Miss Dior. Dufter skikkelig deilig av sommer, synes jeg
  • en veldig rolig dag på jobben
  • sommer, sommer sommer! 
  • alle de hyggelige kommentarene jeg får her på bloggen - tusen takk!
Nå stikker jeg straks i et ukemøte; deretter skal jeg føre timer for forrige uke og så tror jeg at jeg stikker hjem. Superkort arbeidsdag, men det er jo tross alt bare sommer en gang i året. Cheers!

Ingen kommentarer: