torsdag 30. juni 2016

10 månedsmål for juli


I morgen er det 1. juli, det er fredag, sommerferien min starter, og alt føles bare så helt perfekt. En hel måned med fri venter, og planene mine er lagt på det lateste late. I juli skal jeg blant annet:

# feriere i  Danmark
# seile i skjærgården
# lage alkoholfri sangria
# lese masse, masse bøker
# bade hver gang jeg får lyst
# spise lange frokoster mens jeg leser avisen
# feire silkebryllup (12 års bryllupsdag)
# strikke ferdig, og deretter tove båttøflene mine
# drikke Heath & Heather bringebærbladte
# spise is i kjeks

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker deg den deiligste juli av dem alle ! Puss och Kram!
S.

Anaruh sa...

Takk, det samme S! Nyt ferien <3

Dina sa...

Ha en nydelig ferie. Høres ut som nydelige planer.
Her er det fremdeles noen få dager igjen, og jeg lengter SÅNN!

Frida sa...

For en deilig og rolig juli det ser ut til å bli :D Ønsker deg en herlig ferie!