mandag 6. juni 2016

10 ting å gjøre i uke 23

Denne uken skal jeg (nesten) bare gjøre hverdagslige ting: 

¤ klippe gress - check. Takket være min elskede
¤ skifte sengetøy - check
¤ følge datter på fotballtrening - check
¤ dra på sommeravslutning med gullgutten - check
¤ av-ise en fryseboks - check. Takket være min elskede. Igjen!
¤ kjøpe en bursdagsgave - check
¤ hente en bok på biblioteket - check
¤ oppdatere leselistene mine - check
¤ se de siste episodene av Skam og 11.22.63 - check
¤ planlegge gulljentas bursdag - check

I tillegg har jeg et par ting fra uke 22 som jeg ikke rakk over, men håper jeg får skviset inn dette denne uken i stedet. I tillegg har jeg lyst til å bade masse i sjøen; det er sååå deilig i vannet nå!

Utsikten fra båten vår etter ett langt kveldsbad sammen med gullgutten lørdag kveld

Ingen kommentarer: