mandag 13. juni 2016

10 ting å gjøre i uke 24

Her har jeg endelig kommet igang på hjemmekontoret, etter en bomtur til jobb, da laptopen ble glemt igjen hjemme i dag tidlig. Typisk mandagsmorgen, med andre ord. Men jeg har det helt fint; tevannet koker, jeg har duftskjærsminer i en vase ved min side og dagens arbeidsoppgaver er sånn passe interessante og rolige. Deilig med en dag på litt autopilot etter en særdeles avslappende helg.

Som vanlig har jeg masse ting å gjøre også etter arbeidstid, og deler selvfølgelig ukens to-do-liste. Her er 10 ting å gjøre i uke 24:

# i kveld debuterer jeg som fotballdommer. Egentlig litt skummelt
# vanne plenen. Dagene med sol, vind og varme begynner å sette spor
# hente sommerlesning på biblioteket
# bake til- og forberede gulljentas bursdag med klassevenninnene
# delta på kvartalsmøte på jobb. Muligheter for å dra ut og spise etterpå
# dra på boksalg hos Solum Bokvennen hvis jeg får tid
# vaske, brette og legge på plass masse klær. Som vanlig
# planlegge helgens hageselskap
# klippe en hekk/busk
# sove nok. Er fremdeles usedvanlig trøtt. Godt det ikke er så lenge til ferie!

I tillegg skal jeg lage meg masse godt å drikke. Favorittene nå er virgin mojito og hyllebærspritzer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ny layout! Flott! Høres ut som ei bra uke og en fin dag. Klesbretting er en gjenganger her og, gitt! Jeg skal ha hjemmekontor i morgen. Ser fram til å konsentrere meg i hovedsak om en ting, i tillegg til god kaffe!
Ha ei flott uke, A!
Wibecke

KoseligKoselig sa...

Hvordan gikk det som dommer?! Det må være en tøff oppgave :) Håper det gikk bra!!!