mandag 20. juni 2016

10 ting å gjøre i uke 25

Uken begynte med en tidlig sykkeltur til toget. 
Bildet er fra en sen sykkeltur på vei hjem fra kino med venninne i går kveld

Hei uke 25! Jeg er allerede godt i gang. Jeg var på jobb klokka 6:30, og selv om jeg føler at jeg ikke har fått utrettet så mye siden den gang, så har jeg i alle fall vært ganske travel likevel.

- levere datter på fotballtrening i dag, og i en bursdag i morgen - check
- hente bøker på biblioteket - check
- få besøk av mamma og pappa - check
- lese ut Jack the Ripper-boken - check
- kjøpe en ny sommerhatt - check
- ha kjærestetid sammen med mannen - check
- sjekke ut hva tantebarn ønsker seg til bursdagene sine - check
- gjøre opp status på alt som rører seg i livet mitt - check
- finne ut av treningsfasilitetene på vårt nye kontorbygg - fail. Prøver igjen neste uke
- gjøre noe som gjør meg glad - check

Akkurat nå er jeg altfor trøtt til å finne ut hva siste punkt innebærer, jeg vet bare at jeg trenger å være litt ekstra god mot meg selv. De øvrige punktene på listen er jo også fine ting, men jeg trenger noe mer, liksom. Aller helst skulle jeg jo ønske at noen andre følte for å gi meg en skikkelig opptur, overøse meg med gaver og overraskelser, og overta alle mine plikter for en stund, men det er veldig langt utenfor det som er realistisk. Så derfor får jeg bare ta saken i egne hender og stelle litt ekstra godt med meg selv. Det er lov det, ikke sant?

Ingen kommentarer: