tirsdag 7. juni 2016

I dag - 10 linjer om min tirsdag


I dag har jeg

- supertryna i det jeg skulle rekke Briskebytrikken på vei til et møte. Sølte kaffe over hele meg. Jippi
- kjøpt meg sommerens favorittplagg: en svær, luftig skjorte til å trekke inn i når sola blir for sterk
- luket ugress i hele hagen
- endelig sett sesongavslutningen på Skam
- lagd virgin mojito
- plukket en bukett blomster fra hagen
- hatt store IT-problemer hele dagen. All mail, alle kontakter og alt i kalenderen er borte fra mobilen
- spist sesongens første munnfull markjordbær! Alt er så tidlig ute, til tross for at vinteren var så lang!
- lagt ansiktsmaske og leav-in hårkur
- vært på Norway Designs og kjøpt papir til å lage invitasjon til datters barneselskap

Litt opp og ned, med andre ord. Heldigvis har humøret vært på topp, og jeg kjenner meg superglad og energisk etter en lang og fin ettermiddag og kveld her hjemme.

Akkurat nå blogger jeg mens jeg spiser byggrynsgrøt og tenker at jeg burde legge meg. Men først må jeg finne meg noe å drikke. Tror valget faller på juniteen over alle: Liptons Enchanting Berries. Natta!


Ingen kommentarer: