tirsdag 28. juni 2016

Kjøreplan for tirsdagen: 10 ting å gjøre i dag

Hovedplan for dagen: seile på fjorden, bade og spise reker om bord i båten /1/

God morgen! Jeg har vært oppe i litt over en time, jeg har fått avgårde to små til SFO, jeg har svart på noen jobbmailer, og kan endelig begynne å tenke på hva jeg faktisk skal gjøre i dag. For å rekke alt, og gjøre det i riktig rekkefølge, har jeg laget meg en slags kjøreplan. Her er 20 ting jeg skal gjøre i dag:

¤ spise frokost
¤ dusje
¤ pakke til teambuildingsseiltur
¤ ta i mot kollega som skal hjelpe til med forberedelsene
¤ handle inn reker, loff og tilbehør, samt jordbær og fløte til desserten
¤ hente barn på SFO
¤ hente mannen på jobb
¤ ta i mot kolleger om bord i båten
¤ seile, bade og spise god sommermat
¤ vinke farvel til selskapet, ta oppvasken og dra hjem og legge seg

But first: coffee! Det ble en ganske sen kveld i går, med Island - England, Grandiosa, Pepsi Max og en snart-niåring i armkroken. Men det er såååå verd et litt trøtt tryne i dag - for en kamp!

Forresten begynner jeg å kjenne at frokost også ville vært ganske lurt ...

Ingen kommentarer: