tirsdag 30. august 2016

10 bilder fra lesesommeren 2016

Denne sommeren har jeg fått leste utrolig mye. Mulig jeg har lest flere bøker tidligere år, men i antall sider tror jeg dette er tidenes lesesommer. Selv om sommeren begynte mye tidligere enn ferien, tar jeg her bare med bilder som er lest etter at jeg satte opp sommerleselista mi. Her er 10 bøker jeg har lest i sommer
Midtsommer med Mummitrollene og de første norske jordbærene

Mitt første møte med William Trevor

Helle Helle preget årets Danmarksferie

Dansk bok, dansk bregne

Sofalesing

Strandlektyre

Kaffe og Camus

Biblioteksbok og blomster fra hagen på en av de to julidagene vi var hjemme

Mer William Trevor på stranda i Stavern

Jeg vet det regnet i sommer, men på seilferie hadde vi stort sett sol og 23 grader i vannet

Dette innlegget er del en av to, siste del kommer om noen dager. Og etterpå er det på tide å kose seg med å sette opp en leseliste for bokhøsten - hurramegrundt som jeg gleder meg til det!

Ingen kommentarer: