lørdag 20. august 2016

10 gjenstående punkter på sommerlista

Når jeg sitter her og tenker litt på hva jeg skal sette opp på høstlista mi, ser jeg at det er et visst mønster i hva som nedprioriteres; 7 av 10 gjenstående punkter på sommerlista dreiser seg om fysisk aktivitet  - ouch!
  1. Gå tur til Kolsåstoppen
  2. Sykle til Sandvika og kjøpe blomster og noe godt å spise
  3. Lese Mio, min Mio for barna
  4. Løpe orientering
  5. Gå i fjellet. Besseggen lokker. Og Blefjell
  6. Løpetrene
  7. Lese en bok på fransk
  8. Se de tre første Star Warsfilmene sammen med gullgutten (to gjenstår)
  9. Gå av toget på Høvik og gå til jobb derfra
  10. Sykle til fjorden for å sitte der og lese
August (og sommeren!) er heldigvis ikke over ennå, så det er fremdeles muligheter for å få fart på kroppen før høsten er her, men da må det prioriteres litt, ser jeg. Tipper jeg først og fremst går for de to sykkelpunktene, siden de også inneholder litt bedagelig kos - haha!


Forresten så kan man sykle en tur for å kjøpe blomster også etter at høsten har kommet. Det samme gjelder egentlig resten av punktene også. Så sånn sett har jeg prioritert helt riktig. Mulig disse punktene dukker opp på høstlista også, vi får se. Men litt sykling skal jeg som sagt få til før sommeren er omme.

Ingen kommentarer: