tirsdag 2. august 2016

10 glade sensommergjøremål

August 2015

¤ ta fotbad på terrassen
¤ se Woody Allen-filmer når sola har gått ned
¤ ta varme morgen bad i fjorden
¤ lakke negler i korallfarger
¤ henge dyner og puter til lufting i sola
¤ sykle kveldsturer blant gyldne åkrer
¤ gå på museum en ettermiddag det regner
¤ treffe venner man ikke har sett siden før sommerferien
¤ lage smoothies til frokost
¤ lese bøker i hagen

Nå stikker jeg straks ut for å gjøre siste punkt på lista - ha en fin tirsdag, alle sammen!

4 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

Det var en fin liste. Sommerferien min er over for denne gangen, men en liten sydentur ligger på lur og venter om ikke så altfor lenge i grunn. Det blir fint.
Her er klesvasken prioritert og etterpå skal jeg ut og teste en av mine to nye apper i dag, nemlig Zombies run (nei jeg har ikke pokemon go haha, her skal jeg redde menneskene fra zombier mens jeg får litt trim sjøl hi hi)

Anaruh sa...

Håper sommerferien din har vært fin :) Og syndetur høres deilig ut. Jeg er stor fan av en liten ferie litt tidlig på høsten, sånn for å forlenge sommeren litt ekstra :)

S. sa...

Syndetur høres deilig ut...Ha, ha! Gleder meg til å få høre mer om den!

Anaruh sa...

Hahahaha - mente jeg kanskje Snydens-tur?