tirsdag 23. august 2016

10 høstantrekk i min garderobe

Anaruhs høstgarderobe er klar! Noe er nytt, noe er sommertøy, som har fått forlenget brukstid ved hjelp av strømpebukser, en cardigan, en genser osv, og noe er helt flunkende nytt. Høsten er min favorittsesong sånn garderobemessing (tett fulgt av sommer, vår og vinter), og jeg gleder meg til å sno meg inn i ullgensere og gløde litt om kapp med høstløvet. Her er 10 høstantrekk i min garderobe:

Buksene
  • Mørkeblå jeans med mønstret bluse
  • Svarte jeans med viktoriansk bluse (høyhalset med blonder)
  • Mønstret bukse med Hvor-er-Willy-genseren

Kjolene
  • Mønstret omslagskjole med korte ermer
  • Marineblå, rbbestrikket kjole med høy hals
  • Plommerød kjole i bomullsjersey
  • Mønstret bomullskjole med knyting i livet - den perfekte teselskapskjolen!

Skjørtene
  • Hjemmestrikket sikksakkskjørt i koksgrått, og en teskjorte med en dachs på
  • Stripete skjørt og mosegrønn høyhalset ullgenser
  • Svart "swingskjørt" med høstgul strikkejakke til. Krever også at jeg har en topp under jakken

Hvis jeg har dager hvor jeg ikke ønsker å være like knallfarget, har jeg tidligere satt sammen litt mer duse antrekk for eksempel her, her og her. Høstgarderober fra tidligere år kan ses her og her, og en oversikt over noen evige jobbfavoritter finnes her. Den observante leser vil se at en del plagg går igjen og igjen. Det gjelder egentlig mange flere enn de som er representert over, og jeg kjenner at jeg nå har fått dreisen på den komplette og allsidig garderoben jeg alltid har ønsket meg. 

Ingen kommentarer: