mandag 1. august 2016

10 månedsmål for august

Middag på Lille Herbern en augustkveld i fjor

# dra på fotballcup med datter
# ha sommerferie i helgene og etter jobb
# skrive liste over 100 ting å gjøre i høst
# planlegge høstgarderoben
# dyrke back to school-følelsen
# tilbringe tid ved fjorden. Bade, lese, spise, seile
# dra på bokslag
# lese flest mulig av sommerbøkene før de må leveres tilbake til biblioteket
# løpe en tur før frokost
# fylle fryseren med godsaker til å ha i barnas skolematpakker

I tillegg har jeg igjen en del sommerlistepunkter, og skal så klart få gjort i alle fall en del av disse.

4 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin uke :-)

Anaruh sa...

Hei Lynetmor! Takk for det, håper du får en fin uke du ogs :)

Anonym sa...

Velkommen tilbake, fint å følge Listebloggen igjen! Litt nysgjerrig på hva du fyller fryseren med av godsaker til skolematpakker egentlig, her trenger jeg inspirasjon. Har du lyst til å dele?

Anaruh sa...

Hehe - foreløpig må jeg selv også lete etter litt inspirasjon, men når jeg har funnet ut av det, kan jeg jo - hold deg fast - lage en liste? :D