mandag 29. august 2016

10 måter å kickstarte en mandag på


¤ sett av nok tid til et litt lang dusj, og såp deg inn med favorittsåpa. Helst en som lager masse skum
¤ lag skikkelig frokost. I dag lagde jeg omelett med skinke, tomat, chiliolje og revet parmesan
¤ hør en lydbok på vei til jobb. Don Quixote er min favoritt for tiden
¤ start arbeidsdagen med å fylle på med vann. For meg fungerer flaske bedre enn glass
¤ lag den en god kopp te eller kaffe. Helmelk i latten er lov en gang i blandt
¤ bruk leppestift
¤ lytt til favorittlista di i Spotify
¤ svar på evt mailer som har kommet i løpet av helga, og sett opp en arbeidsplan for uka
¤ husk å ta små pauser hvor du strekker på rygg og skuldre
¤ planlegg en liten belønning når du har vært flink å jobbe noen timer

Håper alle har en like god mandag som meg i dag! I dag våknet jeg full av energi og glede, og etter det har morgenen vært lett som bare det. Nå skal jeg nyte dagens første tekopp (Blue fruit fra Lipton), og når jeg har fått unna dagens første oppgaver, skal jeg ta meg en pause og lakke neglene på damedoen.

Stay tuned for flere lister utover dagen; det kommer i alle fall en liste over ukens gjøremål på det private plan. God mandag og en diger bukett med solsikker til dere alle!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Rikitg god mandag til deg også. Takk for en fin og oppmuntrende liste. Lager meg
en god kopp te på arbeidsplasen min nå. Earl grey fra Harrods, fått av min datters kjæreste. Ønsker det en god arbeidsuke!
Vh Astrid

Anaruh sa...

Yum, te fra Harrods er alltid en god ide :) Håper du også får en veldig fin uke, Astrid!