onsdag 10. august 2016

10 onsdagssyslerier


I går var en skikkelig lat dag. Jeg kom hjem fra jobb til dekket middagsbord (mannen hadde lagd fiskeboller i hvit saus, som er noe av det beste jeg vet!), han ryddet etter middagen og han gikk ut med søpla. Selv hadde jeg planer om å få gjort en del ting hjemme, men endte opp med å ligge på sofaen og se på youtubeklipp. Da kvelden kom ble det OL-sendinger og strikketøy.

Slike daffe dager er ganske deilige, men jeg er av den typen som trenger å bruke energi for å få energi. Og dessverre gjelder det selv om energien i utgangspunktet er ganske lav. Så i dag håper jeg at jeg ikke er altfor sliten etter jobb - for det merkes å gå fra null til bånn gass på det å sitte ved en pc-skjerm - og at jeg får tatt unna litt på hjemmefronten også. Her er mine 10 planer for ettermiddagen:

- fjerne flassende neglelakk
- kaste visne blomster. Og helt erstatte med nye
- legge på plass ren klesvask
- skifte på sengene
- vaske klær
- hente en bok på biblioteket
- ta en oppvask (hvis ikke mannen har gjort det allerede *blunkesmilefjes*)
- bestemme oss for hva vi gjør til helgen, ettersom kanotur ikke var mulig likevel
- kjøpe Lipton blue fruit te. Det nærmer seg skolestart
- strikke. Begynner virkelig å glede meg til å få sikksakkskjørtet mitt ferdig

Te, ol-sending på tv og strikk

Ingen kommentarer: