fredag 12. august 2016

10 sanger på dagens spilleliste

Det er fredag, men det føles ikke sånn. Jeg er sliten og trøtt etter altfor mange sende kvelder, og har vondt i hodet som en følge av dette. Det skal bli deilig med helg, men jeg klarer ikke helt skjønne at den er her allerede. Eller - det vil si - jeg har noen timer igjen med jobbing før jeg kan dra fra kontoret.

I dag sitter jeg og samler læringspunkter fra de siste 12 måneder, for å kunne lage et evalueringsskjema som skal ut til enhetene våre litt senere i år. Det er litt rutinearbeid, og da passer det fint med musikk på øret. Her er 10 sanger fra dagens spilleliste:
  1. Mad about you - Hooverphonic
  2. Little lies - Fleetwood Mac
  3. More than this - Roxy Music
  4. Our house - Crosby, Stills, Nash & Young
  5. August & September - The The
  6. What a fool believes - The Doobie Brothers
  7. Hot child in the city - Nick Gilder
  8. The best jewel thief in the worls - Prefab Sprout
  9. Walk on by  - Isaac hayes
  10. Superstition - Stevie Wonder
Og utenfor kontorvinduet blomstrer det store mengder rød solhatt

Ingen kommentarer: