torsdag 11. august 2016

10 ting å dagens ønskeliste

Bilde lånt av Mester Grønn
  1. Oslo-lampen fra Northern Lighting 
  2. et fikentre i potte
  3. hengekøyevær og -temperatur
  4. en bukett rosa liljer
  5. Grand Cru tekanne fra Rosendahl 
  6. vannflaske fra bkr
  7. Dandelion Wishes journal
  8. mer sommerferie
  9. flybilletter til Paris
  10. grillmat til middag
Forresten tror jeg at jeg skal bestille meg en vannflaske nå; som en slags tilbaketiljobbgave. De nye kontorene har ikke vannkoker, og tevann fra kaffemaskinen er virkelig ikke det samme. Jeg må derfor øke inntaket av vann for å veie opp for all den teen jeg pleier å drikke, og da trenger man en god flaske

3 kommentarer:

tea, books and gilmore girls sa...

Jeg har hatt lyst på en vannflaske fra bkr lenge, men klarer aldri å bestemme meg for farge og så synes jeg den er litt dyr (spesielt siden jeg har nok vannflasker fra før og #studentbudsjett), så blir aldri at jeg kjøper en. Stemmer for at det er en fin tilbaketiljobb-gave!

Dina sa...

Du kommer ikke til å angre! Jeg har lyst på en til! En på jobb og en hjemme. Den eneste ulempen er nemlig at den er litt tung i veska!

Anaruh sa...

Ida: Ja, det var sååå vanskelig å velge farge! Men jeg endte opp med en lys rosanyanse. Prisen er ikke akkurat på den billige siden, men etter en nokså billig sommerferie (hvis vi ser bort i fra at vi faktisk har kjøpt båten), så jeg henter litt penger fra feriepengene mine :)

Dina: Jeg skal bare ha min på jobben; å bære den fram og tilbake er ikke nødvendig. Ellers så kjører jeg jo mye til jobb, og da er det ikke fullt så pes å ha den med hjem for vasking (tar ikke sjansen på å sette den i oppvaksmaskinen på jobb; plutselig brli den borte) og sånt