mandag 8. august 2016

10 ting å gjøre i uke 32

Denne uken dreier det meste om å komme inn i hverdagsrytmen for min del. Komme meg i seng i tide, stå opp til rimelig tid, lage matpakker til jobblunsjen, få unna litt rydding hjemme og noen ærender ute. Og så har jeg som vanlig planer om å gjøre fine ting inni mellom. Jeg skal blant annet gjøre disse 10 tingene denne uken:
  • bestille frisørtime. Vilt sommerhår er fint i ferien, men på jobb funker det ikke helt ... - check
  • skifte på sengene - check
  • lese ut Et dukkehjem av Henrik Ibsen - check
  • hente og levere bøker på biblioteket - check
  • gå i butikker og lete etter en ny kontorbukse - check
  • prøve sko; trenger noen til å erstatte mine utslitte Converse - utgår. Kan vente til våren
  • strikke minst tre rapporter på skjørtet mitt - check
  • lage salat og ha med i jobbmatpakken - check
  • dra på kanotur med familien - utgår da det ikke var mulig å få leid kano dene helgen
  • se OL - check
I tillegg håper jeg på å til å tilbringe litt tid ved fjorden, og tilbringe mye tid ute i hagen på på terrassen, hvis vær og temperatur er ok. har ingen planer om å slippe høsten til helt ennå, nei! 

Afternoon tea på terrassen er alltid en god plan

Ingen kommentarer: