tirsdag 9. august 2016

10 ting å glede seg over i dag

I dag våknet jeg av meg selv klokka halv sju, og selv om huset var helt stille, og jeg ikke trengte å stå opp før en time senere, tuslet jeg ned på kjøkkenet, trakk te, og hentet frokosten i postkassen (ja, du leste rett!). Så langt i dag har tirsdagen behandlet meg fint, selv om jeg sliter litt med å finne jobbflyten, og gjesper og gjesper her jeg sitter. Etter lunsj skal jeg finne meg en kopp kaffe; da ordner nok det seg. Ellers er denne dagen full av hverdagsgleder:
  1. at strikketøyet vokser, sakte men sikkert
  2. morgenlevering av croissanter
  3. og fransk frokost-te, kjøpt i Nice i fjor
  4. ny t-skjorte med en supersøt dachs på
  5. min vidunderunderlige sensommerparfyme: Monyette Paris
  6. soundtrack fra steeling beauty (på Spotify)
  7. frisørtime er bestilt til slutten av måneden. Litt spent, siden min faste frisør er i mammaperm
  8. Chanel leppestiften Rouge Coco i fargen Monte Carlo - en skikkelig sommerfavoritt
  9. plommene på treet vårt er modne. Høster hver dag nå
  10. vaniljeyoghurt med hakkede nøtter til lunsj. Og lysegrønne, syrlige pærer - nam!


Dagens antrekk. Dagens frokost. Dagens duft. Dagens bling. Og dagens hudpleie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint skjerf og sko :)
Ha en flott tirsdag!

Vh Astrid

Anaruh sa...

:) takk Astrid. Håper du har gode dager!