torsdag 25. august 2016

10 ting jeg gleder meg til

Te på terrassetrappa før hjemmekontor

  1. Frisørtime. går for denne varianten denne gangen
  2. Filmkveld med gullgutten
  3. Helg
  4. Til dagens barnebursdag er overstått
  5. Neste mulighet til å strikke
  6. Til å (forhåpentligvis) se bestevenninne igjen på søndag
  7. Fine helgeplaner i september
  8. Å bli ferdig med neste steg i det største jobbprosjektet mitt
  9. Lunsj! Nok en dag med digg salat; denne gangen home office style
  10. Forlagenes store boksalg, som starter nå i dag og varer til lørdag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snasen frisyre!
Jeg gleder meg til å:
Legge meg i kveld, alt for mange sene kvelder de siste ukene
Bli ferdig med et kurs jeg skal holde, ennå 3 uker igjen. Mye jobb
Ta opp horn fra fryseren
Spise lørdagsgodt, lyst på sjokolade nå..
Få rydda ordentlig! Vi kjøpte hus i går... Mye jobb foran oss
Ta en matbit straks, sulten nå!

Ha en fin dag!
Wibecke

Anaruh sa...

Oj- wow - gratulerer med nytt hus Wibecke! Mye jobb som du sier, men helt sikkert kjempespennende! Og så er det ganske deilig når man er installert i ny bolig :D

Håper forresten du finner en sjokoladebit hvis du går for å "rydde" kjøkkenskapene i ettermiddag ;) Ha en fortsatt fin da du også!

Elena sa...

Boksalg! Gleder meg også!