fredag 12. august 2016

10 ting jeg har lyst til å gjøre i helgen

Fine blomster og en enda finere bok! Kjenner meg igjen i Ungdomsskulen!

Denne helgen vil jeg

# spise lang frokost og lese Morgenbladet
# se Star Wars Episode II med gutten min
lage god kaffe av espresso fra Torungen kaffe. Nytes sammen med konfekt fra Heimdal
# lakke negler
# se minst en av ørten filmer jeg har på hjemlån fra biblioteket akkurat nå
# se seilsendingene fra Rio. Heia Norge!
# begynne på ny bok
# strikke ferdig skjørtet. Tror jeg nærmer meg ferdig nå
# grille til middag
# trene. Kroppen skriker etter bevegelse

Jeg har blomster i vasen, en rasfarlig stabel med biblioteksbøker, tevann til kok, lussekatter fra i fjor i frysen (!), og svært få ting som gjøres. Deilig! God helg alle Listebloggens fine lesere!

Ingen kommentarer: