onsdag 24. august 2016

10 ting som er fint denne uken

Ettermiddagslatte og Crown Princess Margareta

at webinarene jeg holdt har gått så bra. Var litt nervøs på forhånd; mest pga teknologien
 å strikke videre på genseren min. Sitter på jobb og gleder meg til å komme hjem til strikketøyet
 kveldsturene i mild, men frisk kveldsluft
 tanken på at jeg har pakker som er på vei i posten: hårprodukter, sko, klær og bøker
 Hillary Rodham Clinton-biografien
 at sommeren varer og varer!
 og som en konsekvens: ettermiddager i hengekøya
 de gode salatene jeg har hatt med i lunsjboksen min
 hjemmebakte boller - både kanelsnurrer og skoleboller er klart til 9-årsdag
 roser og kaprifol som blomstrer på andre runde i sommer

I dag er barna og jeg hjemme alene, og mens jeg venter på at yngste skal bli ferdig med å bade, fant jeg et lite øyeblikk til bloggen. Når begge er i seng skal jeg finne fram strikketøyet igjen. Og trekke en kanne med Farmors Blomster Te.

Full av særskriving og full av sommersmak

Ingen kommentarer: