torsdag 4. august 2016

10 x dagens

Thursday

Antrekk: se over
Neglelakk: bikini with a martini fra Essie
Leppestift: Rouge coco shine i fargen Monte Carlo
Lydok: Don Quixote
Papirbok: Lady Chatterley's lover
Planer for dagen: en tur på museum og diverse utstillinger
Planer for ettermiddagen: drikke te med venninne
Blomster: 12 røde roser som jeg fikk av mannen min før han og barna dro ut på ferie igjen
Ting som gjør meg glad: å pusse tenner ved et åpent soveromsvindu
Morgenstund:

Dagens første tekopp, tent lys, blogglesing og planlegging av museumsrunde i dag tidlig

2 kommentarer:

Ida sa...

Liker disse kollasjene dine, og den tekoppen er så fin!

Anaruh sa...

Takk for rosende ord, Ida! Jeg er også glad i disse kollasjene - de får jo omtrent ethvert døllt antrekk til å se fantastisk ut :D

Tekoppen hadde jeg ønsket meg kjempelenge, men de er så himla dyre. Men da jeg kom over et 30% på alle varer-salg, slo jeg til. Fremdeles dyr, men verd det som en liten gave til meg selv i en hektisk periode både på jobb og hjemme