onsdag 14. september 2016

10 favoritter

Te, bok og berlinerbolle i går aften
  1. Den nye tekanna med varmer, som jeg kjøpte på Maritabutikken i går
  2. Te med eple og kanel
  3. Mojave Ghost fra Byredo. Sesongstart for denne nå i dag
  4. Epler fra eget tre
  5. Det gule skjerfet jeg kjøpte i Nice i fjor høst
  6. Høstlyng. Og sukkulenter. Og syrinhortensia og georginer. Og rosene mine. Og kaprifolen ...
  7. Berlinerboller med vaniljefyll
  8. Kjellerstua. Burde ryddet litt mer der, men det frister mer å bare slække på sofaen
  9. Nøttemix med tørkede frukter og bær. Nesten så jeg gleder meg til to-knekken
  10. Biblioteksbøker
Hva er dine favoirtter, denne uka?

1 kommentar:

S. sa...

At mannen har flyttet om på noen busker i hagen
At mannen har bygd støttemur
At sola stråler og jeg kan sitte ute på trappa og nyte varmen etter jobb
At jeg leser om Elling
At jeg har så bra jobb
At jeg har så gode kolleger
At jeg kan nyte en kopp kaffe i godstolen mens jeg leser bloggen din
At jeg har hage
At vi planlegger telttur
At jeg har en bestis som deg