mandag 5. september 2016

10 ting å gjøre i uke 36

Travel uke, right ahead!

  • Følge datter på fotballkamper - check
  • Pakke inn tre bursdagsgaver - check
  • Kjøpe to bursdagsgaver til - check
  • Levere sommerbøker tilbake til biblioteket - check
  • Dra til legen for å få mer astmamedisin - check
  • Styremøte i hoppgruppa - droppet det. Måtte jobbe i stedet
  • Pakke til seiling - åh, som jeg gleder meg til en seilhelg nå! - check
  • Få avgårde barn til bursdager - check
  • Sende avgårde mann på jobbreise/avdelingstur - check
  • Vaske klær i hvert ledige minutt jeg er hjemme - check

I tillegg har jeg ganske mye å gjøre på jobb, og jeg har store planer om å bli kvitt denne småkjipe forkjølelsen. Underveis skal jeg huske å pleie meg selv litt også, og glede meg masse til helgen.

Ingen kommentarer: