mandag 19. september 2016

10 ting å gjøre i uke 38

Ukens viktigste gjøremål er allerede unnagjort: å få tatt en beslutning om å bruke mer tid på prosjektet jeg leder. Med store endringer internt i firmaet jeg jobber i, synes jeg ikke det var forsvarlig å fortsette som planlagt, og kvinnet meg derfor opp til å snakke med sjefen min om å roe ned litt, og hente inn mer informasjon. Heldigvis klarte jeg å overbevise ham om at dette var riktig, og at det ville være dumt å rushe inn i noe for prestisjens skyld. Så puh - det tok noen kilo av mine skuldre, og det lettet arbeidsmengden denne uken betydelig.

Etter en super helg i Stockholm, var det godt å komme hjem i går kveld. Mannen stilte med nyvasket hus, hjemmelaget pizza og armkrok å ligge i. Nå venter en uke med hverdager, og som så mange ganger før, har jeg en liste over ting jeg skal gjøre:

¤ male Ivarhyller - check
¤ gå en lang tur - check
¤ hente og levere bøker på biblioteket
¤ ha hjemme-spa - check
¤ plante høstløk
¤ finne fram alle raggsokkene som må stoppes - check
¤ lese ut minst en bok. Å lese seks bøker i parallell er litt mye, synes jeg - check
¤ bake eplekake. Treet i hagen bugner! Av epler altså. Ikke av kake. I wish ...
¤ skifte på sengene - check
¤ vippse over hotellutlegg fra Stockholm til venninne - check

Ingen kommentarer: