mandag 26. september 2016

10 ting å gjøre i uke 39

Hugo og jeg ønsker dere en fin uke!
  1. betale en god, gammeldags regning. Sjelden slikt ikke bare kommer som e-faktura - check
  2. hente gulljentas "nye" turndrakt, som jeg har kjøpt på finn.no - check
  3. dra på foreldremøte - check
  4. stikke innom biblioteket - check
  5. levere klær til Fretex - fail
  6. pusse messing - check
  7. pakke inn en bursdagsgave - check
  8. legge over nye lydbøker til telefonen - check
  9. forberede høstferie - check
  10. skrive månedsmålsliste for oktober - check
Tenk at dette er siste uken i september, allerede! Kanskje det er ekstra vanskelig å ta inn over seg fordi det fremdeles føles som sommer ute? Men akkurat nå har jeg regn på kontorvinduet mitt, jeg har på meg den røde ullgenseren jeg kjøpte forrige helg, jeg har Twinings apple cinnamon raisin-te i koppen, og straks skal jeg høre på en høstspilleliste mens jeg oppdaterer noen databaser. God mandag!

Ingen kommentarer: