onsdag 28. september 2016

10 ting man blir glad av

🍁 rødmende klatreplanter som har slynget seg inn i grantrær. Minner jo juletrepynt!
🍁 å sitte på en benk i Dronningparken
🍁 lukten av sjø og saltvann
🍁 å drikke te på Bristol sammen med venninner
🍁 når Paul Auster leser Oracle night
🍁 å oppdage en ny (for meg), koselig kafe, som har te fra Le Palais
🍁 når man nettopp har lest ut en bok, og skal velge hvilken som skal leses nå
🍁 hjemmekontor
🍁 å oppdage at flere av orkideene kommer med nye blomsterskudd
🍁 nye ullvanter fra Benetton

Nye ullvanter og ny høstte. Klar for kaldere dager

2 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

Det var en fin liste :)
Ønsker deg en flott torsdag. I dag er det veldig høstlig i Sandefjord, det har regnet i natt, det blåser og jeg stod nede i bakken før jobben og kikket på disse røde rankene av blader som henger og svaier i vinden. Jeg vet ikke navnet, men ikke umulig at de dukker opp på min insta nå straks.
Kaffen er varm og god og nå må jeg kanskje jobbe litt ;)

Anaruh sa...

Skulle til å ønske deg en fin torsdag også, men så ser jeg at det nesten er unødvendig - du ser ut til å ha det veldig koselig allerede :D Håper at dagen din fortsetter slik, da, i alle fall.

Jeg kom meg tørrskodd til kontoret, NSB-streik til tross, og har nå fått laget meg en kopp eple- og kanelte, og gleder meg til en dag uten møter.

God torsdag!