onsdag 7. september 2016

10 ting som er bra med hjemmekontor

Russian morning fra Kusmi. Te hjelper mot både hoste og sår hals

I natt ble det litt lite søvn og mye hosting. Og da hostingen fortsatte i dag tidlig, var det ganske lett å ta avgjørelsen om å ikke sitte i åpent kontorlandskap og bjeffe hele dagen. Ergo: hjemmekontor. Og hjemmekontor er noe av det koseligste som finnes (i alle fall når man ser bort fra at jeg trives veldig godt sammen med kollegene mine, og de mangler på hjemmekontoret), se bare her:

¤ man kan jobbe i pysjen eller så. Dagens antrekk er en svart tights, ulltrøye, skjerf og raggsokker
¤ hjemmekontoret har den beste kantina. Serverer både eggerøre, croissanter og epler fra hagen
¤ i lunsjpausen kan man drikke te og se en episode av Gilmore Girls
¤ man kan strikke litt mens man sitter og følger et webinar
¤ teutvalget er det beste i hele verden
¤ man kan høre på radioen uten å bruke øreplugger
¤ det er muligheter for å sitte med føttene i en balje med vann mens man jobber
¤ lakking av negler er også helt akseptert på kontorplassen her hjemme
¤ utsikten fra arbeidsplassen er fantastisk, og både vinduer og terrassedør står på vidt gap
¤ det er veldig kort reisevei hjem!

Og siden det er 25 grader ute (hei, sommeren!), så stikker jeg herved ut i hengekøya sammen med Gogol. Og så tror jeg jammen at jeg må lage litt limonade av noen sitroner jeg har liggende - nam!

Ingen kommentarer: