fredag 23. september 2016

10 ting som er fint akkurat nå

3 for 2 på Mester Grønn, og oktoberbergknapp fra hagen
  1. hjemmekontor med tente lys
  2. en kopp tomatsuppe. Deilig å få igjen varmen etter å ha kommet kald hjem fra et tidlig møte
  3. helgens blomsterbukett, som jeg danderte så sirlig i går ettermiddag
  4. at huset er helgevasket. Alle fire gjorde en formidabel innsats i går. Takk, gjengen min!
  5. regnværet utenfor vinduet. Men litt trasig for de to små, som begge har turdag med bål i dag ...
  6. et møte som gikk over all forventning! Man skal ikke kimse av kvinnelist i viktige møter
  7. et telefonmøte/webinar nå straks. Siden jeg er hjemme, kan jeg strikke *glis*
  8. planer om kylling- og mangowrap til lunsj
  9. at messingstakene er på plass i stua igjen, etter en lang sommerferie i kjelleren
  10. denne tumblrbloggen, som Astrid tipset om
Da fyller jeg tekoppen med Pickwick southern fruits, og venter tålmodig på at webinar skal begynne

2 kommentarer:

Astrid sa...

Finfin liste (og takk for linking)! Kylling- og mangowrap hørtes supergodt ut! Instant craving!

Anaruh sa...

Wrap'en var kjemegod! Så god at jeg lagde meg en til lunsj i dag også. Kylling, ruccola, mango, koriander, mangochutney, mango (i dag hadde jeg ikke mango, men funket like bra uansett) og noen peanøtter. Blir absolutt laget igjen!