tirsdag 13. september 2016

10 x dagens

  • morgen: hoste og en kanne svart te fra Kenya
  • arbeidsdag: gjennomlesing av et kontraktsforslag
  • kjøp: garn fra Pickles. Datter skal frå Noras bolero i fargen Flaskepost
  • frukt: epler fra hagen og norske plommer fra butikken
  • bok: Don Quijote
  • leppestift: sweetie fra Mac (som ikke er fullt så sukkersøt som på bildet under)
  • planer for ettermiddagen: biblioteket
  • planer for kvelden: film, te og klesbretting
  • motivasjon: kjøpelatte
  • antrekk: fargebonanza

Jeg hadde tenkt å strikke meg et høstfarget skjørt, men så kom jeg på at jeg har jo dette i stedet! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en fin og fargerik liste og collage!
Dagens herfra:
- litt mer energi enn i går. Heldigvis. Den energien må brukes på å rydde hjemme og på å vaske klær.
- litt vel mye å gjøre på jobb. (det er ikke det man faktisk gjør som er stressende, men tanken på det man ikke gjør...)
- gleder meg til å delta i familieselskap til helga!
- lurer på om det går an å spise middag på verandaen? Sommeren bare fortsetter og fortsetter, jo! :-)
- mormor henter i barnehagen og på sfo. Takk for besteforeldre!
- gjøre en kalenderoppdatering med mannen. Se om vi har muligheter for en helgetur i løpet av høsten.

Eh... vet ikke om det egentlig kan kalles en liste, men en liten oversikt over dagen ble det vel.
Ønsker deg en god dag videre, og god tur til helga!
E

Anaruh sa...

Jeg synes dette var en fin liste, jeg :)