onsdag 26. oktober 2016

10 favoritter akkurat nå

Disse blomstene har stått i stua siden 22. september!
  1. Sleepy bodylotion fra Lush
  2. John Coltranes Ballads (finnes i Spotify)
  3. Ernas røde busk fra Tetøsene
  4. Ferskenteen fra Fortnum & Mason
  5. Krysantemum. Holder ukesvis i vasen; for et knallkjøp!
  6. Pastamiddager. Lite dagslys gir en craving etter karbohydratrik  comfort food, kjenner jeg
  7. Elvis Costello. Anbefaler Painted from memory-albumet. Perfekt på høstmørke kvelder
  8. Gåturer i lunsjen. Begynte med dette nå denne uka, og kjenner stor forskjell på energinivået
  9. Bamsemums! Skal serveres i et lite teselskap senere i dag, sammen med te og kjeks fra London
  10. Vinterstøvlettene mine fra Clark's. Dette blir tredje sesong, og de er sååå gode å gå i!

2 kommentarer:

tea, books and gilmore girls sa...

Sleepy er så god! Bruker den som håndkrem før jeg legger meg. Og å gå tur i lunsjen høres ut som en god idé. Det har virkelig blitt mørkere bare den siste uka, synes jeg.

Anaruh sa...

Ja, du burde virkelig prøve å gå en tur i lunsjen. Etter bare noen få dager er energinivået mitt om ettermiddagene blitt såååå mye bedre!