onsdag 12. oktober 2016

10 fine ting på en times tur til Sandvika

Hjemmestrikket genser, yndlingsskjerf fra Nice og verdens beste kaffe mocca

Denne uken har virkelig ikke gått etter planen! I stedet for å komme tilbake til jobb full av pepp og motivasjon etter den fine høstferien, har jeg blitt liggende hjemme med migrene. Jeg var en tur på jobb i går, men etter noen timer måtte jeg bare gjøre vendereis, og dra hjem for å sove/ ligge stille i et mørkt og kaldt soverom.

Men endelig - onsdag ettermiddag - ser det ut som stormen har passert, og jeg har til og med vært en liten tur ut av hjemmet. 60 korte, men fine minutter er nok til å rekke i alle fall 10 fine ting:

* å trekke på seg den fine hjemmestrikkede genseren min for første gang
* rebel fra Mac på leppene. Et blast tryne får et umiddelbart løft!
* en pappkopp med verdens beste mocca fra Kanel
* lyden av å sparke rundt tørt løv i parken
* å bytte biblioteksbøker
* Xeroxdager av Caroline Kaspara Palonen til 10 kr i bibliotekets utsalg
* innkjøp av den tredje Harry Potterboka til gullgutten og meg
* et nytt, søtt sløyfearmbånd til inntekt for Rosa Sløyfe-aksjonen
* komplimenter for nettet mitt med teksten "I like big books and I cannot lie" på
* å ta en kikk på den nye vintermummikoppen. Tror jeg må sette den på ønskelista, ja

Nå fortsetter kvelden med legging av to små, oppdatering av litteraturmålslista for 2016, og deretter kanskje en kanne te og bok. Og smøring av nistepakker :/

Ingen kommentarer: