tirsdag 25. oktober 2016

10 Londonbilder

På denne reisen tok jeg kanskje flere bilder enn på noen annen weekendtur noen sinne. Men de aller fleste bildene viser en glisende niåring som kjører toetasjersbuss, som poserer foran London Eye, som gir BB-8 en god klem, som er på vei til å rekke Galtvortekspressen fra spor 9 3/4 på King's Cross, eller som chiller i en diger skinnstol ved peisen i Fortnum & Masons juleavdeling. Dette er ikke bilder som når bloggen. De når ikke en gang internettet. De er forbeholdt private album og eventuelle julekort til familie og venner.

Av meg får dere bare se bilder jeg like gjerne kunne ha funnet på google, eller tatt hjemme i Norge for den saks skyld. Men jeg lover - alle disse 10 bildene er fra helgens Londontur, og jeg har tatt alle sammen selv, med mitt eminente mobilkamera (og litt lysredigering etterpå):

Det viktigste først: Daunt books i Marylebone #elsker

La madame

Etter fire Londonturer på litt over fem år, kom jeg meg endelig til Notting Hill. Her vil jeg bo når jeg blir sjukt rik, og klarer å rive meg løs fra alt jeg liker ved Norge

30 minutter før dette bildet ble tatt, var det vi som stod i "egget" på toppen av London Eye

Søndag formiddag, og Mew hunting

Kaffe og kanelbolle hos Monocle i Chiltern Street. Perfekt når en småsur vind feide mellom gatene

Parkliv


Den beste pizzaen jeg har smakt på lenge! 

Niåringens valg av "lørdagsgodt" i delikatesseavdelingen til Harrod's

Audiens

Ingen kommentarer: