lørdag 15. oktober 2016

10 puslerier på en oktoberlørdag

Lørdag på spisestuebordet

For en deilig oktoberlørdag! Barna har tatt turen til besetmor og bestefar, mannen er i båten og gjør den klar til vinteren, og jeg er hjemme og steller og stuller. Slike dager er de beste: en fin blanding av å få ting unna, og det å ta ting veldig med ro og kose seg. Så langt i dag har jeg

  1. vasket hvite gardiner
  2. sett gårsdagens episode av Skam mens jeg brettet tøy
  3. satt over en kulørtvask
  4. tatt en oppvask
  5. fjernet visne blomster i buketten jeg kjøpte for tre uker siden
  6. funnet ut hvilke fuglematere jeg skal investere i
  7. varmet meg en tomatsupperest fra tidligere i uka til lunsj
  8. så smått begynt å planlegge Londonturen
  9. tørket støv
  10. vært ute med søpla
Nå skal jeg sette meg ned med en kopp varm eplemost med anisog kanel, og så skal jeg stoppe ullstrømper og høre Jane Eyre på lydbok. Når mannen kommer hjem fra båten og butikken, skal vi lage oss nachos til middag, og hva kvelden bringer vet foreløpig ingen. Kanskje en kveldstur, hånd i hånd? 

Ingen kommentarer: