fredag 28. oktober 2016

10 sanger å danse til på en Funky Friday

Ok! Da har jeg fått ristet av meg gårsdagen, og er skikkelig klar for helg! Når jeg kommer hjem, skal jeg sette på denne spillelista (i denne rekkefølgen), og danse over stuegulvet. Lista starter litt rolig, og bygger seg opp til George Harrison. Deretter en liten aktiv pause med Robyn, for så å gasse på fram til Beatles. Denne sangen pleier jeg å løpe til, og jeg blir nesten litt smårusa over bare det å tenke på hvor deilig det føles! Uansett -  Justin Timberlake avslutter ballet, med en sang man virkelig kan sveve over gulvet til. Den komplette lista ser sånn her ut:

* Midnight city - M83
* Funkytown - Lipps Inc.
* Cecilia - Simon & Garfunkel
* Brown eyed girl - Van Morrison
* Got my mind set on you  - George Harrison
* Dancing on my own - Robyn
* Don't stop me now - Queen
* Rock and roll music - The Beatles
* Can't stop the felling - Justin Timberlake

Når pulsen har roet seg, og man har tøyd litt, kan man drikke en fredagsdrink (min favoritt er virgin mojito), og slenge seg på sofaen, for det er freeeeedag!!

Hvis du synes lista mi ble for kort, anbefaler Carlton her It's not unusual av Tom Jones ;)

2 kommentarer:

Linn Michelsen sa...

Fredag er den beste dagen i helgen :)

Anaruh sa...

Enig :D Men lørdagen er ganske ok den også