onsdag 19. oktober 2016

10 ting det hadde vært fint å gjøre i dag

  • lage granola, og tilsette masse macademianøtter
  • spise pasjonsfruktkjøtt rett fra skallet
  • pusse sølvtøy
  • krølle seg opp i en diger ørelappstol og lese
  • få ryggmassasje av en dyktig massør
  • kjøpe en diger bukett blomster, og dele den i to. En til meg, en til en venn
  • ta et varmt bad i et stort nok badekar. Mitt er litt kort, men det er bedre enn ingenting
  • se Lotte Know Lund-utstillingen på Hennie Onstad kunstsenter
  • fyre i peisen, og stirre inn i de meditative flammene, med en kopp te i hendene
  • gå tur med en fin golden retriever, og sparke høstløvet

Hver eneste høst kommer ønsket om en golden retriever. Må låne naboen sin, og gå tur en dag /1/

Enn så lenge har jeg ikke planer om å gjøre noe av det på lista over i dag. jeg må først og fremst prioritere å hjelpe gulljenta med leksene (synes hun har sjukt mye lekser for tiden!), og deretter begynne å tenker på å pakke koffert. Hvis tiden tillater det, skal jeg få lest noen sider videre i The enigma of arrival i kveld, og te er det alltid tid til, selv på jobb, heldigvis. 

Ingen kommentarer: